Inspiratiedag Dienstverlening & Participatie

24 maart 2016

Wie inspiratie en praktische handvatten zoekt op het gebied van dienstverlening en participatie mag 18 april niet missen! Een boeiende en bonte mix van sprekers en trainers verzorgt een dynamisch programma voor iedereen die zich binnen de corporatiesector met dienstverlening en participatie bezig houdt. 

KNAB: de bank in uw voordeel
Eén van de zeer boeiende cases waar we van kunnen leren is KNAB. René Frijters is de meest klantgerichte bankdirecteur van Nederland. Maar ja…wat zegt dat nu helemaal, horen wij je denken. René heeft echter enkele jaren geleden samen met klanten de Bank van Morgen uitgevonden, die later werd omgedoopt in KNAB, de bank waar de K van Klant voor de B van Bank komt. René heeft een uitgesproken mening over en visie op klantgericht ondernemen. Hij combineert daarin het beste van wat de digitale technologie te bieden heeft met de essentie van klantgerichtheid: betrokken medewerkers en een organisatie waarin de klant centraal staat. 

De deeleconomie raakt ons allemaal!
Dat steeds meer sectoren een ‘disrupter’ kennen als AirBnB of Uber is voor velen geen verrassing meer. De verandering in onze economie die gaande is en waarop deze partijen vaak succesvol inspelen is misschien meer verscholen, maar raakt ook de volkshuisvesting zeker. Martijn Arets verdiept zich er al jaren in met zijn Crowd Expedition en kent inmiddels de spelregeld van de deeleconomie en alle do’s en dont’s op zijn duimpje. Hij komt ons meenemen in een wereld waarin klanten meedoen en de organisatie mag faciliteren…als ze haar zaakjes goed op orde heeft. Kortom: een boeiende kijk op dienstverlening en participatie nieuwe stijl!

Inspirerende hands-on workshops
Naast deze twee topsprekers en hun boeiende praktijkverhalen zijn er uitdagende workshops rondom (onder andere) de volgende onderwerpen:
•    Publieke waarde en de organisatie van participatie
•    Gastvrijheid: wat corporaties van hospitality moeten weten
•    Uw kijk op klantgerichtheid spelenderwijs in kaart 
•    Leren luisteren met een Gouden Oor
•    Klik met de klant: groeipad voor digitale participatie
•    Klantrede: wat kunt u met de belangrijkste trends en ontwikkelingen

Meer informatie over deze dag >>